Sidevisninger i alt

søndag den 17. juli 2011

Pernille og Caspers bryllupskage

Jeg har fået den store ære at få lov til at lave min kusines og hendes mands bryllupskage. Vi var også inviteret med til at fejre den store dag sammen med dem og vi havde en fantastisk dag. Deres kage passer til kjole, blomster, bordpynten og invitationen...



Meeeen en udfordring at lave en kage med 98% luftfugtighed. Billederne viser også en svedende kage men jeg kunne intet stille op med det. Jeg fortryder jeg ikke tog billeder af den lige da jeg var færdig, for der var den fin og mat..... men den smagte fint.

Lyse bunde med brombærmousse og chokolademousse med mørk hakket chokolade

1 kommentar:

  1. Hej
    Det er nogle rigtig flotte bryllupskager du laver.
    Jeg skal selv til og i gang.
    Jeg har lige lavet en prøve-kage og den begyndte desværre at svede. Ved du om der er andre grunde til at kagerne kan gøre det udover luftfugtighed?
    Hvordan opbevarer du kagerne? I køleskab eller svaleskab? Og putter du noget over dem, film eller lign.?
    Mange spørgsmål, håber du har tid til at svare.

    SvarSlet